MAYA ITU INDAH...WALAU CUMA SEMENTARA...

HIDUP NI BAGAI MAYA.. KERNA MAYA ITU CUME SEMENTARA..

INDAH ITU PUN BAGAI MAYA...
KERNA KITA XNAMPAK KEINDAHAN ITU SEPERTI HIDUP DLM MAYA...


Thursday, April 29, 2010

SILENT IS GOLDEN??

bile teringat jer kesilapan2 lalu..
ase cam nak jerit kuat2..
penat..lelah...

bile dok sorang2...
dok terbayang je kesilapan2 dulu..
rase ngeri...
n terbayang juga perkataan "kalau"..

kalau lah aku xpergi..
kalau lah aku tak buat..
kalau lah aku tak ckp..
n bermacam jenis kalaulah..

rimas+ bengang+tension...
n
ape yg pling aku harap skrg..

HILANG INGATAN!!

berilah aku mase hilang ingatan..
10minit p0n jadilah..

cukup-cukuplah bayangan kesilapan ni lalu lalang..
rimas n sgt mngerikan..

SILENT IS GOLDEN..
mmglah silent is golden..
tp nti org ingt kite lemah..
wlupun hati ni sakit..
tp buat2 gelak..
buat2 senyum..

xknlah nak monyok...
dahla buruk..

kdg2 tu ade gak ase
macam.....hmm...
biarlah.............
makin bnyk tulis...makin bnyk sakit HATI...
nak lupekan p0n susah..
nak pendam p0n sakit...
nak luah xsgup...
better silent..
entah smpai bile.....

1 comment:

  1. dgn seseorg yg fit dgn awk.. insyaAllah 1 hari nnt.. menanti dgn penuh sabar ye na..

    ReplyDelete