MAYA ITU INDAH...WALAU CUMA SEMENTARA...

HIDUP NI BAGAI MAYA.. KERNA MAYA ITU CUME SEMENTARA..

INDAH ITU PUN BAGAI MAYA...
KERNA KITA XNAMPAK KEINDAHAN ITU SEPERTI HIDUP DLM MAYA...


Sunday, April 11, 2010

LeMah Vs Lemas..

lemah ke aku ni yer...napela aku takut sgt nk beritahu sebuah kebenaran...
kdg2 tu biar jerk org pijak pale ni..
pale ni p0n bukannye keras mne p0n..

sumtime tu aku rase myb aku ni bukan takut...
aku p0n buknnye lemah mne p0n..
cume aku lemas hidup dlm pertengkaran..
baik mendiamkan diri..
sebab aku cukup xsuke hidup dgn bnyk tanda soal ni..

masalah forkid..
hakikatnye memang terasa hati..
sebab aku xslah..
aku xbuat sesuatu yang bole dikatakan
aku diluar batasan...

sekadar kawan n niat ingin membantu...
hati ni cume ade satu jerk..
klu dah aku syg org tu..
aku tulus sygkn die...

xder dua tiga nye...
cukuplah..

maya...
nth nape rindukan maya mierana...

1 comment: